call me free today because today is a good day

De sista dagarna är fyllda till brädden och mer. Jag har ingen direkt tid till att packa, eller jag gör det just nu, men ni ser ju hur det går. Idag var min sista assembly i skolan och de tog upp oss tre utbytesstudenter inför alla (efter att ha sagt hur fantastastiska vi var) vi fick röda rosor och certificates. Sen så sa jag att om de någonsin fick en opportunity like att åka som utbytesstudent så skulle de bara ta den, encouragement! Men det är så fruktansvärt sant. Vad ni än vill gör det bara, sitt inte och vänta på att de kommer till er.

Sen satt Guilia och Maria och jag och pratade i två lektioner istället för att gå på dem, jag vill inte lämna dem! Efter skolan så åkte jag hem och sen tillbaka till stan igen för att gå till en restaurang med Guilia och Maria och alla deras utbytesstudentkompisar. Jag har så oförskämt kul de här dagarna.

Nu är jag hemma igen och tittar på mitt kaosartade rum. EF har äntligen skickat mig informationen om min avresa. (Dagens EF-kräks) Det är ju bra men det är ju trevligt att jag MÅSTE ringa dem för att få veta att de på måndag kommer veta min cellostatus. Det kunde de inte kunnat informerat om så att jag hade sluppit att undra. Men jag skulle ju vara glad över att de fick över den i första hand. Jag ska vara tacksam.

Lämna en kommentar