HP Sauce and Cadbury’s Chocolate

Earth Hour

Jag fick en folder från STS igår, de vill att jag åker med dem, nästa år. Ännu ett tecken på att jag åker snart.

Om 22 timmar har jag Påsklov! Jag är helt död efter ett fysikprov idag, nu ska jag läsa 60 sidor The Remains of the Day. Det är intressant hur en bok kan vara så långsam, men det kanske är det som är grejen med den. Den har fått the Booker Prize etc så den ska vara bra.

I lördags hängde jag runt i hufvudstaden med scouter på en scouttävling, min patrull kom tvåa. Sen gick vi och såg Earth hour konserten i Kungsträdgården.

Fick just reda på att jag hade fått brev från Birmingham. Det innehöll bilder på deras hus, jag vill åka nu!

Ett svar till “HP Sauce and Cadbury’s Chocolate

  1. Får samma läskiga ”nu åker jag”-känsla när jag får broschyrer av EF. Tvärtom, liksom.

Lämna en kommentar